Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Μεταξύ μας..

Αυτό είναι ένα προσωπικό μήνυμα, για να εξηγήσω γιατί δεν γράφω πιο συστηματικά για όλα τα σημαντικά θέματα της επικαιρότητας. Φανταζόμουν πως θα ήταν κατανοητό το ότι για έναν νέο βουλευτή και blogger χρειάζεται λίγος χρόνος για να οργανώσει την λειτουργία των πολιτικών του γραφείων, ακόμα περισσότερο, όταν η έδρα του είναι εκτός Αθηνών καθώς, ειναι προφανές πως χρειάζεται αυτό να γίνει επί δύο. Παρακαλώ να είμαστε λίγο επιεικείς στην αρχή, γιατί είναι εξαντλητικό να απολογούμαι στον κάθε ένα προσωπικά. Καταλαβαίνω πως η αγωνία για το μέλλον μας είναι μεγάλη, και οι εξελίξεις τρέχουν, όμως πραγματικά η προσπάθεια μου είναι ανάλογη με τις δυνατότητες μου αλλά και τις συνθήκες. Σύντομα θα ενημερώσω και την ιστοσελίδα μου με τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μου.
Είναι πολλά που γίνονται-δεν είναι μόνο εκείνα που ακούγονται ή εκείνα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας...

Χίλια ευχαριστώ που κρατάτε αυτή την επικοινωνία ζωντανή ...ακόμα και η σκληρή κριτική μας κάνει καλύτερους!

44 σχόλια:

KOMOTHNH είπε...

Εύα,
οργανώσου, ετοιμάσου, και γράψτα όλα.
Με την ησυχία σου. Με την ηρεμία σου.
Απλά θέλω να ξέρεις πως όλοι εμείς θέλουμε πραγματικά να μάθουμε το τι γίνεται και δεν λέγετε, το τι βλέπουμε και πως πραγματικά είναι τα πράγματα.
Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις.
Μπές οδηγός σε μια πορεία ενημέρωσης και επαγρύπνησης των πολιτών.
Ευχαριστώ,
http://komitini.blogspot.com
E-mail: komitin@gmail.com,

http://69100.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Προϊόντος του χρόνου ο Ανθρωπάκος(αλλιως νοικοκυραίος,μισοζώντανος,μαζάνθρωπος,μικροαστός)εκθειάστηκε απο πολλούς αναλυτές και ως μεσαίος χώρος.Εχει εντρυφήσει τα μάλα ο Λούλης στην ψυχολογία του(επισημαίνω οτι ομιλεί για μεσαίο χώρο και ουχί για μεσαία τάξη η οποία σε ένα βαθύτατο ταξικό κόσμο έχει εξαφανιστεί.Ευκταίο θα ήταν να υπήρχε αλλά δεν υφίσταται).Μόνο που του διέλαθε της προσοχής του οτι ούτε το Σκοπιανό ούτε το Ασφαλιστικό θα ρίξει αυτήν την κυβέρνηση.Ο φόρος κατοχής θα το πράξει!Εαν του "πειράξεις" το σπιτάκι του -έτερον εκάτερον και θεμιτή η ανάγκη γαι στέγαση-θα τον εξαγριώσεις!!Ξέρετε ποιο κόμμαείναι θύλακος αυτού του χώρου; Ο ΛΑΟΣ.Για του λόγου το αληθές συγκρίνετε τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών π.χ σε δυο ετερόκλιτες περιοχές της Β' Αθηνών Κηφισιά -Αγ.Βαρβάρα.Αμφότερες περιοχές ,κινήθηκε περί στο 5%.Συνιστά ενα flash party με ερείσματα στους μικροαστούς-γνωρίζετε τι λέγεται για τους μικροαστούς,υποβόσκει ενας Χίτλερ μέσα τους-το οποίο αντιμετωπίζεται απο το πολιτικό σύστημα με μεγάλη ανεκτικότητα.Αντι να αποτελεί προειδοποιηση και να είχε αποφευχθεί η εισοδός του στην Βουλή τουναντίον τίνες προλείαναν το έδαφος για ένα μόρφωμα πρόκριμα στον Φασισμό πράγμα που με ωθεί ,ex silentio,να συνάγω το συμπέρασμα οτι δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε εική και ως έτυχε.Σκοπίμως στηρίχθηκε για να χρησιμοποιηθεί ως δούρειος ίππος για την εξάλειψη κάθε ριζοσπαστικής απειλής για το υπάρχον status quo.Μιλώντας περί πολιτικού συστήματος ,πολλή χλαλοή γίνεται γαι το γερμανικό μοντέλο και πόσο αναλογικό είναι.Αλήθεια,το γεγονός οτι έχει πλαφόν εισαγωγής κόμματος το 5% δεν βλέπω να προβληματίζει κανεναν.Το οτι θα κάνει πιο πρωθυπουργικεντρικό το πολιτικό σκηνικό ήγουν οι βουλευτές θα επιλέγονται με λίστα άρα θα είναι ερμαιο της εκάστοτε πολιτικής ηγεμονίας επίσης.Ναι, η σταυροδοσία έχει μελανά σημεία:εξάρτηση απο τα Μ.Μ.Ε(ειδικότερα σε περιφέρειες όπως η Β'Αθηνών)πελατειακό σύστημα,υποψηφιότητες οικονομικώ και κληρονομικώ δικαιώματι μολοταύτα πίεζει τον βουλευτή και να διατηρεί σχέσεις με την επικράτειά του και να έίναι υπόλογος ενώπιον της,ανθιστάμενος ει δυνατόν(sic!)στην περιώνυμη κομματική γραμμή.Για φαντασείτε να εκλείψει ο σταυρός.Ουδεις θα νοιάζεται για την περιφέρειά του ούτε θα φέρει καμία αντίρρηση στις κομματικές αποφάσεις.Έαν τώρα σας ψέγουμε ως ευνούχους πόσο μάλλον εαν επικρατήσει το εν λόγω μοντέλο θα μετατραπείτε σε ανδρείκελα ολκής.Ασςδιορθωθούν τα κακώς κείμενα της σταυροδοσίας.Όσο για την αύξηση σε 50 έδρες του πρώτου κόμματος τι να πει κανείς.Ας το πριμοδοτεί κατευθείαν με 300 έδρες να ησυχάσουμε! Τίποτε για απλή αναλογική δεν άκουσα .Ας εξεταστούν τα ζητήματα που αναφύονται απο την εφαρμογή της και πως θα μπορούσε να καταστεί βιώσιμη.Το Βέλγιο λ.χ είναι ένα παράδειγμα.Εξάλλου,ούτε 1930 ούτε 1940 έχουμε,ούτε καν 1989.Όσο για την δαμόκλεια σπάθη της ακυβερνησίας που μας επισείουν σιγά νισάφι πιά!Τόσο χρόνια με αυτοδύναμες κυβερνήσεις δεν είδαμε ακριβώς όλβιες ημέρες.Εισέτι,επι των ημερών τους τα εξωθεσμικά κέντρα έγιναν de facto Αόρατο Κράτος.Οι σύγχρονες αστικές δημοκρατίες δεν απέχουν παρασάγγας εν τέλει απο τα σοβιετικού τύπου συστήματα.Και ενώ παρακουλουθούμε τα συμβαίνοντα το ΠΑΣΟΚ προσφέρεται για μαθήματα πολιτικής και κοινωνικής Ανθρωπολογίας και δη επιβίωσης πολιτικών συστημάτων.Τα δε ζωάκια του είτε ευωχούνται με την Γιανείκου είτε έχουν άφήσει το κόμμα στον αυτόματο πιλότο είτε οργιάζουν σε γήπεδα.Αυτόχρημα,η Ανθρωπολογία είναι η Alma Mater όλων των επιστημών και όλων των εκφάνσεων του οικονομικοπολιτικού γίγνεσθαι,τουτέστιν το Επιστητό.Είθε οι βουλευτές να επιδεικνύατε την ίδια ομοθυμία και στα εθνικά θέματα όπως με τα οικονομικά ζητήματα.Το πολιτικό σκηνικό θα άλλαζε άρδην ήγουν απο δοχεία πάσης ρυπαρότητας μεταρσιωμένοι σε ανθρώπους( η ετυμολογία της λέξης σημαίνει ανω θρώσκω βλέπω επάνω!)μπα ευσεβείς πόθοι.Να μην αμελήσουμε να πάρουμε νερό μαζί μας.Το μέλλον μας επιφυλάσσει πολλή αυχμηρότητα...Περαιώνοντας,οι Κύπριοι είναι τυχερός λαός.Έχουν στο πηδάλιο τους Εναν ΕΘΝΙΣΤΗ εν αντιθέσει με τους εν Ελλάδι ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ φευ...(πάντοτε μεταξύ μας!!!)

Ανώνυμος είπε...

"...Οι μόνοι πού αξίζουν για μένα είναι οι τρελοί,αυτοί που τρελαίνονται να ζήσουν,να μιλήσουν,να σωθούν,που ποθούν τα πάντα την ίδια στιγμή,αυτοί που δεν χασμουριώνται ή δεν λένε κοινότοπα πράγματα,αλλά πού καίγονται,καίγονται,καίγονται σάν τά μυθικά κίτρινα ρωμαϊκά κεριά..."
Στόν δρόμο(jack kerouak)
Πού είναι άραγε αυτοί οι κόκοι σινάπεως,οι Υπεράνθρωποι;;
( Ax αυτά τα "lapsus calami" (!)μπλιαχ )

Ανώνυμος είπε...

Περί Ασφαλιστικού ο λόγος.Σκεφτόμουν οτι τελικά τον κύριο Καραμανλή τον έχουμε αδικήσει τον άνθρωπο.Κατα βάθος είναι σοσιαλιστής.Προσέξατε πως παίρνει πόρους απο τα λεγόμενα ευγενή ταμεία-ειδικότερα απο κάποιες εισφορές που έχουν απο τρίτους πβλ αγγελιόσημο κ.τ.λ-και τους μεταφέρει στο σύνολο των ταμείων.Λαμπρά δείγματα αναδιανομής πλούτου σε εποχές νεοφιλελευθερισμού(sic!).Εμ,τι νομίζατε μόνο η γενιά Υ και το δύσμοιρο ΙΚΑ θα κρημνιστεί.Όλοι στο ισόγειο παραυτα!Έτσι για να αντιληφθούν όλοι οτι η αλληλεγγύη δεν είναι έκφανση ανωτερων συναισθημάτων αλλά αρχιμήδειος λίθος της κοινωνίας μας και να μην βαυκαλίζονται απο τις τακτικές διαίρει και βασίλευε.Να μην διαλανθάνει την προσοχή τους-σε καμία γενιά ή επαγγελματική ομάδα-ποσω μάλλον στήν γενιά Υ.Αλήθεια,ποιος απο αυτήν την γενιά θα συμπληρώσει 30ή35 χρόνια αδιάλειπτης εργασιακής πορείας όταν παντοίου είδους προγράμματα κατάρισης προωθούνται απο τον ΟΑΕΔ,η μερική απασχόληση έχει εμπεδωθεί,η ανασφάλιστη εργασία ειδικότερα του τριτογενή τομέα βαίνει αυξανόμενη.Σήμερα πλέον ομιλούμε για άτυπο απασχολούμενο.Ωσαύτως,οι πρόωρες συντάξεις ορθώς υφίστανται καθότι έαν καταργηθούν θα επιδεινώσουν έτι περαιτέρω τα προβλήματα ένταξης των νέων στήν αγορά εργασίας και δεν συνιστούν επαχθές οικονομικό βάρος για τα ταμεία διότι είναι γλίσχρα τα ποσα αυτών των συντάξεων.Είναι ανοίκειο να υπερθεματίζει ανερυθριάστως υπέρ της νέας γενιάς μεταρρυθμίσεις που δυναμιτίζουν την όποια εναπομείναντα κοινωνική συνοχή.ΝΤΡΟΠΗ.Να τονίσω ακόμη οτι δεν είναι γέρος της Δημοκρατίας.Μην κλασαυχενίζεται,ο Γέρος είναι ανυπέρβλητος.Έαν θεωρεί ευατόν δεινό τακτικιστή επειδή δίδει πόντους στήν ευρύτερη Αριστερά και στον ΛΑΟΣ
(κατά το μάλλον ή ήττον οι διαρροές απο το ΠΑΣΟΚ πρός το ΛΑΟΣ εγγίζουν τήν 1 μονάδα)πιστεύοντας οτι έτσι θα διατηρηθεί στην εξουσία πλανάται πλάνην οικτράν.Αφεύκτως θα έχει την ίδια τύχη με την Μέρκελ στην Γερμανία.Όλη η κοινωνία θα στραφεί απηνώς εναντίον του.Και όλα αυτά λαμβάνουν χώρα την στιγμή που στήν Ευρώπη οι πολίτες εξοστράκισαν το Σύνταγμα,ο Μπούς παραδίδει μαθήματα σοσιαλιστικής πολιτικής με το να διατηρεί υποτιμημένο το δολλαριο έναντι του ευρο για να τονώσει τις εξαγωγές και η Αργεντινή επι Κίρχνερ αποτελεί ζωντανό παράδειγμα οτι υπάρχουν και άλλοι δρόμοι περάν τον ολετήρα του νεοφιλελευθερισμού.Η δυσώνυμη τελεολογία του αφού ενδύθηκε πρώτα την λεοντή της "ανοικτής κοινωνίας"του P.Karl(εις τον τύπον των ήλων μονάχα ο Μάρξ!)εγκολπόθηκε παγκοσμίως και το μόνο που "τελεσφόρησε" ήταν να απομύζησει κάθε ίχνος ικμάδας απο το μη προνομιούχο πολίτη.Διακήρυττε την μετάβαση απο την κρατικίστικη δικτατορία στην φιλελεύθερη καπιταλιστική αγορά(sic) που οδήγησε σε αύξηση της φτώχειας.Για του λόγου το αληθές ο δείκτης Gini έχει επιδεινωθεί σε όποια χώρα και εαν εφαρμοστεί.Η δε καμπύλη Philips δεικνύει οτι τα άτεγκτα προγράμματα σταθερότητας - επιτάσσουν χαμηλά επίπεδα πληθωρισμού-έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην απασχόληση.Και ενώ οι αμοιβές εχουν "αυξηθεί" δεν υφίσταται πια ισορροπία τιμών.Κοντολογίς,έχουμε περίελθει σε ένα σημείο όπου απλώς βιοτεύουμε.Α ρε Ανδρέα ,εκ των πραγμάτων, ορθώς γιγάντωσες το δημόσιο τομέα.Μόνο που έσφαλλες διότι δεν δημιούργησες βιομηχανία,επενδύσεις στο δημόσιο τομέα μέσω των μεσογειακών πακετών και κοινοτικών πλαισίων στήριξης που σου προσφέρθηκαν αφειδώς.Φταίς εισέτι γιατί δεν δημιούργησες "μανδαρίνους" αλλά αντιμετώπισες το δημόσιο ως λάφυρο.Μην υποτιμάτε ποτέ την πείνα.Ριζοσπαστικοποιεί.Αυτοί οι ήρωες ,οι εποικιστές,τα θύματα της Μητρόπολης ευαγγελίζονται μια διόλου ανάμαικτη Επανάσταση.Σε ευκταίο χρόνο θά εισορμήσουν.Δέν ακούτε τον μυκηθμό τους;Εν κατακλείδα,κάποτε με ψέξατε περι πράξεως.Μόνο που εαν ποθείς να αφήσεις πίσω σου ένα ρηξικέλευθο πρόταγμα που να απαντάει στις αξιωσείς που εγείροναι και ουχί ad hoc θνησιγενή παυσίπονα ήτοι ομόλογους θεσμούς πρός εκείνους που κληρονομήσαμε οφείλεις να αναλύσεις εμβριθώς την ιστορική πραγματικότητα....

Ανώνυμος είπε...

Gia osous grafoun sto blog tis Evas,
na sas pliroforiso oti kai i Sasa Basta exis diko tis blog
http://www.yupi.gr/lists/authors/sasambasta/

wolf είπε...

Αισχος τι λες ρε φιλε?

Συγκρινεται η Ευα με τη Σασα Μπαστα?

SoundCheck είπε...

Αν εισαι οντως η Ευα, τι να πω, αθλιοι εισται ολοι σας ρε παιδια,βασικα βλακεια μου που σου γραφω κιολας...

_ΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕς ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ_

Ανώνυμος είπε...

μπλέμπα το χεις χάσει ε;...

άσε την πολιτική βρε κούκλα μου, φόρεσε κανένα μίνι, άσε τις βαρύγδουπες εκφράσεις και κοίτα να βρεις κανένα παλικάρι να γουστάρεις.. Κρίμα είναι..

Δημήτρης ηλεκτρολόγος είπε...

O.K.

tzonakos είπε...

O kόσμος διψάει γι αυτά που φαίνονται αλλα για να φανούν πρέπει πρώτα να γίνουν άλλα.
Δύναμη, υπομονή και επιμονή.
Ολα θα γίνουν καλά !

Ανώνυμος είπε...

MIA XARA TA PAS EYA.KALYTERA NA LES LIGA KAI SOSTA PARA ENA PLITHOS APO SKOYPIDIA.
PERIMENO POLLA APO ESENA.
GIORGOS THESSALONIKI

Ανώνυμος είπε...

"Η μεγαλοφυϊα συνίσταται στο να μπορεί κανείς να δεί με τα μάτια ενός παιδιού και να σκέφτεται και να γράφει,γι'αυτά που βλέπει, με τον νού και τη μαστοριά ενός ενηλίκου.Το αντίθετο του μεγαλοφυούς είναι ο γραφειοκράτης, ο οποίος βλέπει με τα μάτια ενηλίκου,σκέφτεται με μυαλό παιδιού και γράφει με ύφος πεθαμένου."(Thomas Szasz-Αιρετικά)
Ο Τόμας Σας έχει χαρακτηριστεί ως ο άνθρωπος που υποχρέωσε την ψυχιατρική να παραδεχτεί την ύπαρξη και τη σημασία τών συγκρούσεων που απρρέουν από ηθικά αίτια ή από αίτια ηθικής συμπεριφοράς.Πατέρας της "αντιψυχιατρικής" καταγγέλλει την ψυχιατρική ως μέσο επιβολής κοινωνικού ελέγχου καθότι η τρέλα δεν είναι δυνατό να οριστεί με κανένα αντικειμενικό κριτήριο!!Ο τρελός αποπειράται να μας πει πράγματα που επ΄ουδενί δεν θέλουμε να ακούσουμε,απλώς αποτελεί ένα θύμα της καπιταλιστικής κοινωνίας.Η "έλλογη" κοινωνία αναθέτει στους ψυχίατρους δίκην ιεροξεταστή του 21ου αιώνα να του επιβάλλουν την σιωπή μη τυχόν και μολύνει και τα υπόλοιπα μέλη της.Βλέπετε,μια τόσο όμορφη ζωή ποιός δύναται να την αρνηθεί;Μονάχα ενας πραγματικά τρελός.Έτσι μόνο καθησυχάζεται η κοινωνία των "φυσιολογικών" ανθρώπων.Η συνεχώς αυξανόμενη ψυχιατρικοποιήση ή συλλήβδην "ιατρικοποιήση" του κοινωνικού γίγνεσθαι συνιστά τον "νεοπαγανισμό" της εποχής μας.Κάποια στιγμή αυτός ο άχρηστος πόλεμος κατά των ναρκωτικών πρέπει να τερματιστεί και να νομιμοποιηθούν τα ναρκωτικά όπως έγινε με τα οινοπνευματώδη ποτά.Δέν έχουμε ανάγκη απο πανηγύρια τύπου Ζωνιανά.Καθείς έχει το δικαίωμα επιλογής του "ναρκωτικού" του ή του θανάτου του.Και όπως έλεγε και ο Άλμπερτ Καμύ στο Μύθο του Σίσυφου:..δεν υπάρχει παρά μόνο ένα φιλοσοφικό πρόβλημα πραγματικά σοβαρό:το πρόβλημα της αυτοκτονίας.Άθλιε, "λογικέ" άνθρωπε....(Η μία όψη του θέματος είναι αυτή που λές, η άλλη οτι κάθε απολιτικοποίηση ευνοεί τήν κατεστημένη τάξη,την ακινησία ,τον συντηρητισμό.Η Χάρυβδη της πολύπλοκης σκέψης.Οϊμέ....)

Ανώνυμος είπε...

Μα φυσικα αγαπητη Ευα, καταλαβαινουμε!

Πού να βρειτε χρονο αναμεσα
στα δειπνα σας με τον Καρατζαφερη
και στις εκπομπες της Σεμινας Διγενη οπου καταθετε την "μεγαλη
αγωνια" σας για το ...Ελληνικο star system!

Hρθαν και τα αποτελεσματα αναποδα
τι να γραψει κανεις στο μπλογκ του;

wolf είπε...

περιμενω αναλυτικη απαντηση Ευας πανω σε αυτα.Αυτο με ενδιαφερει πιο πολυ απο ολα

island είπε...

Εύα ούμπερ άλες...Την καλημέρα μου.Γράψε ότι θες όταν το θες.

KitsosMitsos είπε...

Αναμένουμε τα καλύτερα από το νέο αίμα. Πιο κοντά στα δικά μας θέματα και προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως, το φενόμενο πλέμπα, όσο κι αν χαρακτηρίζεται από έπαρση και προσπαθεί συνειδητά να εντυπωσιάσει με την κουλτούρα και τον γλωσσικό πλούτο που διαθέτει και να τονίσει τη διαφορετικότητα της, προσωπικά με εντυπωσίασε για τις απόψεις της περί "τρέλας" και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί της.

Για μένα, ο προκλητικός τρόπος έκφρασης, η τραγικότητα και η θεατρική - λογοτεχνική αφήγησή της, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια κραυγή απόγνωσης, - απόλυτα κατανοητή και πετυχημένη (όπως αποδεικνύεται) - που πηγάζει από τη βασική ανάγκη του ανθρώπου για αυτοεπιβεβαίωση, επικοινωνία και κατανόηση της ζωής και της ανθρώπινης φύσης.

πλέμπα, σεβαστές οι απόψεις σου, αλλά νομίζω πως ειμαστε όλοι φιλοξενούμενοι σε αυτό το blog, και για λόγους τυπικής ευγένειας προς όλους τους συνομιλητές μας (και όχι μόνο προς την Εύα), καλό είναι να υπακούμε σε κάποιους κανόνες συμπεριφοράς και να μην ξεφεύγουμε από το θέμα που ο ιδιοκτήτης έχει επιλέξει να συζητηθεί. Έχεις πολλά να πεις, αυτό φαίνεται, και γι αυτό σου προτείνω να ανοίξεις κι εσύ έναν αντίστοιχο δικό σου χώρο, και να συνεχίσουμε εκεί τη κουβέντα. Εκτός κι αν οι προθέσεις σου είναι εκ του πονηρού και είμαι λάθος σε ότι έχω πει για σένα...

wolf είπε...

ανωνυμε και πλεμπα δωσε.ε ρε γλεντια.ρε συ αν τα διαβασει αυτα η ευα θα λιποθυμισει

Ανώνυμος είπε...

I eva vgazi 6-7 xiliarika ton mina.

To telefteo pou tin niazi ine ta paidakia pou grafoun sto blog...

Ανώνυμος είπε...

"Οι επαναστάσεις είναι οι γιορτές των καταπιεσμένων" κατά την φράση του Λένιν.Διήκει όλη την παρακαταθήκη της ανθρώπινης ιστορίας οτι οι εξεργέσεις "ενσκήπτουν" σε κσταστάσεις αβδηριτισμού,όταν φαντάζουν σχεδόν αδύνατες πόσω μάλλον επικείμενες.Όσο και εάν κατά τα εικότα το τέλος του κόσμου ή ακόμη και του θανάτου φέρεται πιο πιθανό απο το τέλος του καπιταλισμού-το amor fati της εποχής μας:Δέν υπάρχει εναλλακτική λύση ει μη μόνον νουνεχείς και πραγματιστικές κοσμοθεωρίες-εν τούτοις κατά τα γεγονότα αποκρυσταλλώνεται βαθμηδόν μαι οικουμενική αλεργία σε κάθε οριστική τάξη πραγμάτων.Ο αέναος ποταμός του χρόνου με παράκλητο την βουβή οργή που ωριμάζει μέσα στην σιωπή της καρδιάς απελευθερώνει τεκτονικές δυνάμεις ικανές για μια εκ βάθρων ανατροπή .Μέσα σε αυτό το καλειδοσκοπικό πλαίσιο εντάσσεται και το θέμα του Ασφαλιστικού που αποτελεί πρόκριμα αξιακού χαρακτήρα ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος με ανθρωπολογικές και ηθικοκανονιστικές προεκτάσεις,δηλονότι,τι άνθρωπο επιθυμούμε ως κοινωνία.Έναν lupus economicus που να μετράει την ζωή του με το κουταλάκι του καφέ;Που να μην εμφορείται απο αισθήματα αλληλεγγύης αλλά σέχτας;Όπου η τριάδα εργασία-παιγνίδι-τέχνη εκφυλίζεται σε απασχολησιμότητα και εικονικοποιημένη πραγματικότητα;Που δέν κατέχει την τέχνη του διαλόγου αλλά του εγγαστρίμυθου μονολόγου επικουρημένου από φετφάδες,διαίρεση,υποδαύλιση ανασφάλειας,απουσία εναργών θέσεων;Ο διάλογος είναι μια αμφοτεροβαρής,ισότιμη και αμφίδρομη διαδικασία.Τα συμπαρομαρτούντα τέτοιων τεχνοκρατικών επιλογων θα είναι ο απόλυτος Αρμαγεδδών για την κοινωνία μας.Ούτε νομιμοποιείται η γενιά των baby-boomers να επιδεικνύει σαρκοβόρικες διαθέσεις έναντι της γένιας Υ.Εμείς ζήσαμε με κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο εσείς αφανιστείτε.Ούτε οι διάφορες επαγγελματικές ομάδες ακόμη και η μεσαία τάξη η μόνη διακύβευσή τους να είναι η διατήρηση των κεκτημένων και τίποτε άλλο.Οψιφανώς, θα αντιληφθούν οτι δεν ζούν σε ένα αυτιστικό περιβάλλον αλλά σε μια διαλεκτική σχέση με τα συμβαίνοντα.Μακριά απο μένα η λογική του κοινωνικού αυτοματισμού και της εμφωλευμένης έριδας.Μολοταυτα όλα αυτά τα κεκτημένα υποτίθεται οτι αποτελούν ενα παλλάδιο,conditio sine qua non,για τούς υπολοιπους να τα καρπωθούν εν ευθέτω χρόνο.Αντί οι ανισότητες να γεφυρώνονται αυξάνονται με γεωμερτική πρόοδο.Δεν δικαιούνται να απεκδύονται τις ευθυνές τους και να παίζουν το ρόλο του Πόντιου Πιλάτου .Τα παραδείγματα λ.χ στην Γαλλία όπου οι κινητοποιήσεις δεν απέκτησαν κοινωνικό έρεισμα με απότοκο τον σύντομο τερματισμό τους ή στην Αργεντινή όπου η μεσαία τάξη σιωπούσε επιδεικτικώς μέχρι την στιγμή που ο τότε πρωθυπουργός δέσμευσε τις καταθέσεις τους οφείλουν να αφυπνίσουν.Εισέτι,δεν είναι δυνατό οι μη κυβερνητικές οργανώσεις,χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί,η εν γένει ιδιωτική πρωτοβουλία per se να αντικαταστήσει το Κράτος Πρόνοιας.Παρατηρώντας τον βοβμβαρδισμό με προϊόντα bancassurance τις τελευταίες ημέρες θυμήθηκα οτι το Τ.Ε.Κ (ταμείο εγγυήσεων καταθέσεων)εγγυάται μέχρι του ποσού των 15000 ευρο.Παρά τις άτεγκτες ρυθμίσεις της Βασιλείας 2 η κρίση των subprimes αποτυπώνει ανάγλυφα τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην αγορά.Τα δε Pension Funds στις Ε.Π.Α βρίσκονται στα όρια της κατάρρευσης .Αλήθεια,μιας και το Ασφαλιστικό είναι θέμα πόρων , η εισφορά του Ν.128/75 στα δάνεια που εγγράφεται ως ειδικός λογααριασμός στην ΤτΕ και δεν καταγράφεται στον προϋπολογισμό που καταλήγει;Δοθέντος οτι το 1991 καταργήθηκε η επιδότηση επιχειρήσεων(εξαγωγικού χαρακτήρα).Η νόμιμη φοροδιαφυγή στα ομόλογα μέσω θυγατρικών των τραπεζών πόσα ευρο θα απέφερε στα ταμεία;Τα αποθεματικά των Ταμείων που απο το 1950 διατέθηκαν ατόκως για την χρηματοδότηση βιομηχανίας&βιοτεχνίας με επακόλουθα πλούσιους βιομηχάνους και προβληματικές επιχειρήσεις ή μετά την απελευθέρωση του τραπεζικού συστήματος επενδύθηκαν στην Κεφαλαιαγορά με στόχο την άντληση χρημάτων για την διείσδυση τους στην Ανατολική Ευρώπη;Μετά την φρενήρη αύξηση των τιμών του πετρελαίου και την αύξηση του Ε.Φ.κ(55%&54% η φορολογία σε βενζίνη και πετρέλαιο θέρμανσης αντιστοίχως) πάλι μας λείπουν οι πόροι;Α,και να μην μας λένε οτι εάν δεν υπήρχε το ευρο τι θα κάναμε διο εαν δεν υπήρχε δεν θα απογειώνονταν οι τιμές πετρελαίου.Το ευρο λειτουργεί ως μέσο απορρόφησης των παρενεργειών των χρηματιστηριακών παιγνιδιών των hedge funds.Για σκεφτείτε το.Η Ε.Π.Α τονώνει τις εξαγωγές της και η Ε.Ε ένεκα αυτού δεν έχει μέχρι τούδε ιδιαίτερους κραδασμούς στην οικονομία της ενόσω οι κερδοσκόποι αβγατίζουν τα κέρδη τους.Ο τεραγωνισμός του κύκλου!!!Αλλά βεβαίως αφενός έχουμε την Επιχειρηματική Ηθική ,την Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως εχέγγυα χρηστής διοίκησης των αποθεματικών και των αποταμιεύσεων μας.Αφετερου για τον απλο πολίτη υπάρχουν οι ιδιωτικές εισφορές ,οιπαγκόσμιες ημέρες απενοχοποίησης καμια δικτυακή αντίδραση αντε βαριά βαριά και καμία πορεία.Πείτε στον Τρισκατάρατο οτι οι νομοθετικές πράξεις δεν θα σώσουν τον ΟΤΕ απο φαινόμενα hostile takeover.Τελεί υπο κράτος ασύγγνωστης πλάνης.Οι απελευθερωμένες αγορές δεν ορρωδούν προ ουδενός.Τέλος,να μην εναβρύνεται για το Ταμείο Φτώχειας.Είναι αμφίλογο κατα πόσο τα επιδόματα θα μας βγάλουν απο τα τενάγη της φτώχειας.Δεν είμεθα φτωχοί επειδή δεν έχουμε εισόδημα διότι δεν έχουμε πρόσβαση σε "πλουτοπαραγωγικές πηγές" ήτοι ποιοτικές εργασίες τανάπαλιν των macjobs.Συν τοισ άλλοις,με αυτής της έκτασης φοροδιαφυγή θα καταλήξουν στις τσέπες των φαύλων φευ...(Εαν ενοχλώ ας με διαγράψετε.Θεωρώ οτι είναι υποχρεωσή μας ως λαός να ξεφεύγουμε απο το λεξιλόγιο των 200 λέξεων και αποπειράμεθα να ομιλούμε την γλώσσα μας σωστα και δη σε περιόδους όπου οι εθνομηδενιστικές τάσεις κυριαρχούν.Δεν είμαι μεγάλος αλλά μεγάλη.)

wolf είπε...

πλεμπα φτιαχνομαι κανονικα.δωσε μη λυπασαι.γκαζιαααααααααααααααααα.

Ανώνυμος είπε...

πλέμπα να υποθέσω πως θα είσαι μαζί μας στην αυριανό "προ-εόρτιο των καταπιεσμένων";

Δικαίωμά σου να εκφράζεσαι με όσες και όποιες λέξεις θέλεις. Το επίπεδο το καθορίζουν οι συμμετέχοντες. Θες να μας πείσεις πως το κίνητρο της συμμετοχής σου είναι να ανεβάσεις την ποιότητα του blog;

Δε με ενοχλείς και θέλω να πιστεύω ότι κάθε πράξη σου είναι αποβλεπτική. Και δεν το εννοώ με τη σημασία της πρόθεσης ή της σκοπιμότητας, αλλά με την σημασία του νοητικού ή του πρακτικού, με απώτερο σκοπό δηλαδή την αναζήτηση της γνώσης, όπως δηλαδή χρησιμοποιείται ο όρος από τον Χουσέρλ κατά το φιλοσοφικό κίνημα της φαινομενολογίας.

Έχεις όμως πραγματικά την επίγνωση του ότι το πλούσιο λεξιλόγιό σου αντί τελικά να σε βοηθήσει να γίνεις προσιτή και κατανοητή τελικά σε περιθωριοποιεί και σε απομονώνει;

Ανώνυμος είπε...

ipo8eto oti me afta pou lei i pleba 8a ine telos patsavoura san gomena...

kai ta ipolipa limaria pou to pezoun filosofi sto blog tis barbie to neo video tis Tzoulias Alexandratou
http://www.youtube.com/watch?v=YojBcIvxKT0

Ανώνυμος είπε...

se ponese re anonyme to filosofiko kai lew gia tis Tzoulias to video? louloudia...kouniounde...ante geia kai se all me ygeia!

Ανώνυμος είπε...

osoi theoroun tin Eva 'barbie' kai lene diafora ... as evlepan tin ekpompi stin NET me tin Semina ( opou itan kai i Eva...) me thema oi haker ... giati telika i xexiti magia blaptei!

wolf είπε...

ανωνυμε μη τη λες στη πλεμπα θα γινουμε απο 2 χωρια.πλεμπα δωσε κιαλλο.

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι μηχανικοί,
Υπογραφή ενάντια στη διάλυση του ΤΣΜΕΔΕ:
http://www.tsmede.tee.gr
Διαδώστε το!

Ανώνυμος είπε...

σε μια ψηφοφορια θα υποστηριζατε την υπαρξη συλλογικων συμβασεων σε ολες τις εργασιες για τα εξης :

1. μαξιμουμ χρονος εργασιας 8 ωρες

2.κατωτατος μισθος 700 ευρω

3.ισοτητα ξενων και ελληνων εργαζομενων


4.ασφαλιστικα δικαιωματα για ολους, κανεις χωρις ενσημα

Ανώνυμος είπε...

Τα συντάγματα φτιάχνονται για να προλάβουν τις επαναστάσεις και να αποτρέψουν μία ριζική αλλαγή του status quo.Αυτή την διαπίστωση ο Καραμανλής την αγνοεί.Θυμίζει το Γρίβα για τον οποίον ο Γέρος έλεγε "εδοξάσθη κρυπτόμενος και εγελοιοποιήθη εμφανιζόμενος".Βιάζεται να επικυρώσει μια συνθήκη που αντί να εξαλείφει το "δημοκρατικό έλλειμμα" που παρουσίαζε το Ευρωσύνταγμα αποτελεί πρελούδιο για την κατεδάφιση δικαιωμάτων εργασιακών,κοινωνικών και εσωτερικής ασφάλειας.Εαν ψηφιστεί ,χάνουμε το δικαίωμα αρνησικυρίας το οποίο αντικαθίσταται απο ένα ερεβώδες "αναστολή για εύλογο χρονικό διάστημα"(sic!).Όλες οι χώρες διεκδίκησαν και κάτι πέτυχαν.Εμείς δεν διεκδικήσαμε τίποτα.Απεναντίας,εκχωρήσαμε δικαιώματα.Τα πολιτικά κόμματα υπέχουν ευθυνών.Ήρθε η ώρα να λειτουργήσει το κοινοβούλιο ως τέτοιο και ουχί ως κυνοβούλιο.Εαν δεν πιέσουν για δημοψήφισμα έχουν υπογράψει την "θανατική τους καταδίκη".Πλέον ,δεν ομιλούμε για λειτουργικότητα -όπως εσφαλμένως διατείνονται οι πολιτικοί επιστήμονες-του πολιτικού συστήματος αλλά για βιωσιμότητα.Η επικύρωση της συνθήκης είναι έγκλημα καθοσιώσεως.Είχα την εύλογη απορία γιατί ανοίγει τώρα το Ασφαλιστικό -αποτυχημένη η πορεία της Τετάρτης εν συγκρίσει με τον κόσμο που συγκεντρώθηκε το 2001- με τόσα μέτωπα εν εξελίξει συνθήκη,Σκοπιανό,Κόσοβο,Κυπριακό.Εική και ως έτυχε;Ειδικότερα , το θέμα του Σκοπιανού συνιστά παγκόσμια πρωτοτυπία.Τα Σκόπια με την δική μας συνδρομή-σύνθετη ονομασία-θα χρησιμοποιούν ενα όνομα που απο μόνο του προπαγανδίζει εδαφικές διεκδικήσεις(όχημα αλυτρωτισμού).Πρός επίρρωσιν των λεχθέντων μου ακόμη και ο Κλίντον το 1992 είχε αναγνωρίσει οτι εάν στην ονομασία των Σκοπίων περιλαμβάνεται η λέξη Μακεδονία ενδέχεται να γίνει αφορμή αστάθειας και συγκρούσεων στην περιοχή.Σε παρελθούσα περίπτωση η Γαλλία επέβαλε στην Αγγλία να ενταχθεί ως United Kingdom και όχι ως Great Britain.Aντί να επωάζουμε το αυγό του φιδιού των Σλάβων και των Ρώσων(μια ευρύτερη διαβαλκανική συνεργασία θα μπορούσε να σταθεί ανάχωμα σε τυχόν υφέρπουσες αλυτρωτικές εκ μέρους των Σλάβων)επωάζουμε το αυγό των Αλβανών δίδοντας ζωή στην θεωρία του Μπρεζίνσκι.Επίσης, να μην μας επισείουν την απειλή των αναγνωρίσεων.Άραγε πόσο νόμιμες είναι με βάση το Διεθνές Δίκαιο και τους κανονισμούς που διέπουν την λειτουργία του Ο.Η.Ε;Μήπως παρέλκει περαιτέρω επιχειρηματολογίας το ζήτημα;Καθώς στο Κόσοβο και στην Κύπρο κυοφορούνται δυσάρεστες εξελίξεις(ανεξαρτητοποίηση,επαναφορά του σχέδιου Ανάν,η Τουρκία βρυχάται επικίνδυνα)εμείς ιδιωτικοποιούμε τον ΟΤΕ και την Ολυμπιακή.Σε περίπτωση πολέμου
(η συνδρομή της Ο.Α είναι πολύτιμη και φρόνιμο θα ήταν να μην υποβαθμίζεται),
ανεξαρτήτως απο το goodwill,τις υποδομές αμφότερων επιχειρήσεων οι οποίες αυτές καθευτές είναι πακτωλοί χρημάτων, τι θα γίνει;Επαφιόμαστε στον πατριωτισμό του ιδιώτη;Αλλα βεβαίως τώρα που αναθέσαμε στον Νερόβραστο-παραείναι Νερόβραστος για να είναι ρουφιάνος-την τύχη της Ο.Α θα ευοδωθεί το θέμα.Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν ήτοι η εξουσία μετέχει γκαιμπελικών μεθόδων προπαγάνδας αλλά το να λές οτι με την Ολυμπιακή ταξιδευουν οι έχοντες είναι το άκρον άωτον της θρασύτητας.Παρομοίως,το να βαπτίζεις τον ετήσιο κεφαλικό φόρο στα ακίνητα δίκαιο,αντικειμενικό,άμεσο(καταργείς τον ΦΜΑΠ ελαφρύνοντας τούς εύπορους και απομυζάς την πλέμπα)είναι η απόλυτη εκπόρνευση των λέξεων.Ο Τρισκατάρατος κομίζει γλαύκα ες Αθήνας για τους φόρους κληρονομιάς.Οι μεγαλοϊδιοκτήτες δηλώνουν τα ακίνητά τους σε offshores εταιρείες και αποφεύγουν τους εν λόγω φόρους.Ας κάνει και κάτι καλό λ.χ δεν μεριμνά για καμια προκήρυξη στο υπουργείο του στην οποία ,ειρήσθω εν παρόδω,ας κρατήσει σε λογικό επίπεδο την ξένη γλώσσα.Υπ'οψιν, το παράβολο για γραπτούς είναι 20ευρω.Λογικό επίπεδο γλώσσας περισσότερα έσοδα για το δημόσιο κορβανά!Απλά μαθηματικά.Μιας και ανέφερα προκήρυξη.Ορθώς επισημαίνει ο Βέης τις παρανομες προσλήψεις εκτος ΑΣΕΠ.Μόνο που θα του συνιστούσα να κοιτάξει λίγο και τα του οίκου του.Συγκεκριμένα,με τον νόμο 3051/2002(νόμος με αυξημένη τυπική ισχύ)μετα το έγκλημα της αναθεώρησης του 2001 για τους συμβασιούχους σε αυτές τις υβριδικές αρχές παραχωρήθηκε δικαιοπλαστική λειτουργία.Και πως την χρησιμοποιήσε;Επικαλέστηκε την contra legem προκειμένου να αφαιρέσει μόρια την στιγμή μάλιστα που μας έχουν μετατρέψει σε μηχανές που έχουν βγεί προς άγραν μοριων.Καιπως την δικαιολογεί;Στην αρχή με ένα θέσφατο "νομίμως" και αργότερα με το θεϊκο τα stage δεν εκλαμβάνονται ως προγράμματα κατάρτισης-ένσημα όμως δεν δικαιούμαστε- αλλά ως προϋπηρεσία μονάχα έστω και εαν η γραμματική ερμηνεία του νόμου 3200 απλώς λειτουργεί συμπληρωματικά προς τον προηγούμενο νόμο περι stage.Ωραίος νομικός πολιτισμό.Είτε υπήκοοι να μας απευθύνουν θέσφατα είτε κρετίνοι που δεν ξέρουμε να διβάζουμε την στιγμή που το σύστημα των προσλήψεων είναι μοριοκτόνο.Αχ αυτή η suis generis νομική φύση των ανεξάρτητων αρχών.Κατά τα λοιπά τα φαινόμενα διασταύρωσης εξουσιών δεν είναι ανοίκεια στην ελληνική συνταγματική τάξη και δεν αντιφάσκουν προς την ουσιαστική αντίληψη των εξουσιών.Όσο για το κατα πόσο είναι μηχανισμοί ενίσχυσης και εμπέδωσης των ατομικών δικαιωμάτων φρονω οτι προκυπτει αβίαστα.Στην εν λόγω Α.Δ.Α το 2001 δόθηκε και συνταγματική περιωπή.Να την χαιρόμαστε.ΕΡΡΕΤΩ.....(όσο για την φατσούλα μου η πνευματική και ψυχική καθαρότητα ενίοτε προσφέρει αγλαούς καρπούς)

Ανώνυμος είπε...

πλέμπα σε παντρεύομαι κι αύριο κι όλας!

wolf είπε...

πλεμπα και λιγα λες.δωσεεεεεεεεε οσο μπορεις.εννοειται οτι σε παντρευομαι.γκαζιαααααααααααα ατελειωταααααααααααα.

Ανώνυμος είπε...

φυσικά και συμφωνούμε όλοι μας με τις ορθά διατυπωμένες απόψεις τις πλέμπας...όσο για τη λέξη 'παντρεύομαι' που κάποιοι χρησιμοποίησαν, να τους υπενθυμήσω ότι το να αποδείξει έμπρακτα κάποιος σε γυναίκες ψαγμένες σαν την πλέμπα, ότι τις σέβεται καθαρά και ξάστερα για την πνευματική και ψυχική καθαρότητα τους και σε βάθος χρόνου και όχι για ... υπάρχουν αρκετοί πρακτικοί τρόποι και εύκολα αποδείξιμοι, και έχω κάποιες ιδέες να ρίξω στο τραπέζι επί αυτού ... εσείς?

Ανώνυμος είπε...

Pleba,

boris na mou apandisi kati ?

An vgenis me kanena gomeno tetia pragamta les ? Poso kairo exoun ta boutia sou na doune xara ?

wolf είπε...

ανωνυμε ριξε ιδεες.εγω ειμαι μεσα απο τωρα.γουσταρω πλεμπα τρελλαααααααααααα

Ανώνυμος είπε...

πλέμπα, αν κρίνω από τις αναφορές σου σε πρόσωπα και γεγονότα, μάλλον είσαι > 55 ετών και πολιτικά αριστερο-αναρχο φέρνεις..

Το επιχείρημά σου για το ρόλο της Ολυμπιακής σε ενδεχόμενο πολέμου το θεωρώ άκρως αποτυχημένο. Κατ' αρχήν τι σχέση έχει η ολυμπιακή με την στρατιωτική αεροπορία και κατα δεύτερον, θεωρώ επικίνδυνες τις θέσεις σου αν πιστεύεις ότι υπάρχει ενδεχόμενο πολέμου της Ελλάδας με τις γείτονες χώρες. Πιο επικίνδυνες κι από του Καραμανλή!

Για την κατάργηση του ΦΜΑΠ και το φόρο κληρονομίας, ήταν γνωστές
οι θέσεις και οι προθέσεις της κυβέρνησης προεκλογικά, οπότε μάλλον άργησες λίγο.. Κι εγώ συμφωνώ μαζί σου εδώ, αλλά αυτά ας τα δουν αυτοί που ψήφισαν τη ΝΔ (όχι εγώ πάντως).

Όσο για τον ΑΣΕΠ, υπάρχουν πολλά περισσότερα που με ενοχλούν από αυτά που αναφέρεις. Και φυσικά πρέπει να καταργηθούν τα stage. Υπάρχουν μόνο και μόνο για να "ρίχνουν" πλασματικά τα ποσοστά ανεργίας και να εξυπηρετούν σκοπιμότητες.

Μπορείς όμως να μου πεις, εκτός από το να κάνεις αισθητή την παρουσία σου, αν έχει κάποιο άλλο νόημα η παρουσία σου εδώ;

Αν και είμαι κι εγώ πλέον ένας από τους θαυμαστές του λόγου σου και περιμένω εναγωνίως το δικό σου επόμενο μήνυμα (σορρυ Εύα), θα προτιμούσα το διάλογο μαζί σου, παρά να διαβάζω τις εξαγγελίες σου σε μορφή προκηρύξεων. Αν επιθυμείς κι εσύ το διάλογο, σε περίπτωση που θέλεις να απευθυνθείς
σε μένα (είμαι ο μόνος που σε παίρνει σοβαρά μέχρι στιγμής), μπορείς
να με αποκαλείς.. "πέπλο" (από το μυστήριο)...

wolf είπε...

ανωνυμε πας να μου φας την πλεμπα.πλεμπα μωρο μου ποιον προτιμας?πλεμπα σε παω τρελλααααααα

Ανώνυμος είπε...

ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ,
ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΤΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΟΥΤΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ,
ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ- ΥΠΗΡΞΕ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004,
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΩΤΑ {2004} ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ -2005- ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΗΣ ΤΙΒΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΦΑΝ.

ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ "ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΤΕ"
ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΠΑΝΩ -ΚΑΤΩ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΗΝ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΚΑΙΛΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΑ ΚΑΙΛΗ ? ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ? ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ?
Η ΑΠΛΩΣ ...ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ?

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. Η ΕΥΑ ΚΑΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ.
ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΙΝΑΙ CELEBRITY
KAI OI ΣΠΟΥΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΣΚΗΣΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ.
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΘΙΑ,
ΕΥΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ,
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΟΥΤΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΟΥΤΣΑ-ΣΤΡΑΒΑ, ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΡΤΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΛΕΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΝΟΜΕΣ ΧΡΥΣΩΝ ΔΙΣΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ MAD.
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ-CELEBRITY ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΚΑΙΛΗ, ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΤΟ.... ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ CELEBRITY ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗ.
Η ΝΕΑΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΕΧΑΣΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ , ΕΑΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η ΕΥΑ ΚΑΙΛΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ...
Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΕΣΘΑΙ.
ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ Η ΒΟΥΛΗ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΤΙ.
ΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΚΑΛΑ.
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΓΙΝΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ.
ΚΙ ΑΝ Η ΝΕΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΕΤΥΧΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ.
Η ΚΑΙΛΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΩΝ "ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ" ΟΠΩΣ ΚΑΘΙΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ "ΓΥΑΛΙ".
ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΛΠΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ.
ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ,
ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΞΑΝΘΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕ ΒΑΘΟΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ Ν' ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑΝ ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ.
ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΣΕ ΕΙΔΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΡΕΜΟ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ.
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΗΤΑΝ "ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ".
ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΙΣΤΑΣ....
ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΘΕΤΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΠΟΝΤΙΚΙ".
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ.

http://kulturosupa.pblogs.gr/2007/08/efa-kailh-o-anthrwpos-ths-diplanhs-pistas.html

Ανώνυμος είπε...

kulturosoupa sou xalasame tin soupa?
se enoxlei?
se anhsuxei?
vlepeis thn skonh ths?
prospathises na thn valeis se etiketa kai den vrikes mia pou na kanei, kai etsi egrapses ena katevato empatheias?
den thn vriskeis alliws?
ksereis poioi krazoun suni8ws?...
prob(ed)lems e?

eva eisai original.authentiki kai alhthini.
kai h monh apo oles tis argosxoles, pou den phges sto kommwtirio prin miliseis gia ton proupologismo.

auto metraei polu gia emas tis gunaikes pou eimaste eksw apo olo auto, kai xtupame 9wra orthostasias stin tameiaki...
kali sunexeia,
eimaste mazi sou,
filika,
dimitra iliopoulou

Εύα είπε...

A, endiaferon thema! to exw dei to dimosieuma sto pontiki! kai nai i kritiki einai kalodexoumeni alla koita na deis pou auto tha sto apodomisw kai me tis prakseis mou alla kai me ena mikro deigma twra. sto sunedrio auto pou les oti den piga gia tis klimatikes allages, atuxises..imoun ekei. ksanaskepsou loipon prin antigrapseis tetoia keimena, ti empatheies kai sumplegmata kruvoun. mallon psaxnoun kati na poulaei. tis kakies. to idio kanoun kai alloi, protimoun kati na poulaei. oxi to sunedrio alla mia fwtografia pou tha vgeis thes den thes se ena gegonos -ekdilwsi -kosmiki opws thes pes to...egw to lew upoxrewsi kai to kanw spania. alla mia ekdilwsi arkei gia na paizei i fwto se ola ta periodika gia 1-2 mines. o,ti allo kanw den se endiaferei?
lupamai gia esena tote..anti na se enoxlei pou grafontai kakies gia to egklima tis filias me ton Xatzigianni, se enoxlei i uparksi mou kai mono! sygnwmi..tha uparxw kai tha prospathw na kanw tin zwi sou kaluteri. thes den thes.
me kali diathesi..na meinoun ola auta sto 2007.
na kanoume mia nea arxi elpizw.
eva

Εύα είπε...

Dimitra se euxaristw gia osa egrapses gia mena..na ksereis oti me entupwsiase o tropos pou "diavases" kapoia pragmata. Gia anthrwpous opws esu, aksizei kaneis na prospathei na allaksei kati se auto to sustima..
osoi den fovomaste tin skliri douleia ofeiloume na eimaste xrisimoi gia olous.
kai den einai ola rodina stin politiki..gia na mporeis na eisai xrisimos oi maxes einai kathimerines-ki as min fainetai se prwti anagnwsi.
Sou euxomai na sou ferei to 2008 o,ti sou sterise to 2007. kai kuriws ugeia, ta upoloipa sto xeri mas einai..
Me ektimisi,
Eva

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Π.Χ. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΛΠ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΞΕΡΩ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ Π.Χ. ΤΟ 80% ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 40 ΕΤΩΝ (ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ) ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ.

Υ.Γ.ΤΟ ΝΕΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΟ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΧΑΙΡΕΤΩ
Π.Α.Σ.

Ανώνυμος είπε...

to epaggelma tis Kirias Kaili einai dimosiografos kai twra vouleutis.

Ανώνυμος είπε...

pesta 700 euro generation.

Ανώνυμος είπε...

eimai dekaeksi xronon kai exo varethei na vlepo neous politikous oi opoioi apo ti mia to paizoun che gevara kai aptin alli stronoun ton kolo tous se labera gala mazi me akrodeksia arxidia.esis kuria kaili prosekste stin aristera strofi pou upotithete oti kanete min pesete se kana karatzaferi kai sas alaksei tin ormi.kai oso gia ton kulturosoupa i apadisi pou tou dosate itan aparadekti.auto pou eipe gia to sunedrio itan genikotita.apla ithele na deiksei oti o ellinas psifizei enan anthropo oxi gia ousiastikous logous alla gia vlakeies.ki gia na to ksekatharisoume den eimai bloghger .apla otan vlepo malakies fountono.kai oso gia tin anonumia mou den tin kratao epidi fovamai alla epidi den eimai psonara kai den thelo na to paizo pseutoepanastatis opos kapoioi sumathites mou stin sxoliki efimerida.milao gia kati vlammena ta opoia ta xonoun sto sustima kai dipla vazoun tonoma tous me teradstia grammata gia na tous kamaroni i mama.